divendres, 20 de febrer del 2015

Dani Martín

Daniel Martín García va nàixer el 19 de Febrer de 1977 a Madrid.És un cantant i autor Espanyol, és més conegut per ser vocalista del grup ''El Canto del Loco''.Té 7 discos, l'últim el va editar en 2013.Ara està preparant una gira.Els concerts de Dani Martín són molt originals per què ell és molt espontani.A mi personalment m'agradaria anar a algún dels seus concerts.Algú ha estat en un concert seu?Si es així,;Què és el que més us va cridar l'atenció?Expliqueu-me les vostres experiències per favor. Gràcies

Elena Navarro.

7 comentaris:

  1. Aquesta descripcio m'agrada en especial ja que Dani Martin es un cantant que m'agrada prou.

    ResponElimina
  2. Jo no he estat mai a un concert de Dani Martin però tinc molts amigues a les quals les agrada molt aquest cantant.

    ResponElimina
  3. No m'agrada res Dani Martin pero aquesta descripció esta molt bè feta

    ResponElimina
  4. A mi m'agrada molt Dani Martin però m'agradava molt mes quant estava en el grup"El canto del loco"

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. M'agrada molt Dani Martín i les seues cançons. La majoría de les seues son molt bones. A.

    ResponElimina