dimarts, 17 de febrer del 2015

Pablo Alborán

Pablo Alborán va nàixer a Màlaga el 31 de Maig de 1989.És un cantautor i músic espanyol.Ha tret 3 discs anomenats : ''Pablo Alborán'',''Tanto'', i ''Terral''.Ha fet dues gires,una d'elles el 2013 i l'altra est'a fent-la ara.A València va vindre el 29 i 30 de Juny,yo vaig anar al concert del dia 29 i em va agradar molt,sobretot pels efectes especials i la veu en directe.En la segona gira a València ve el 2 i 3 de Juliol,jo ja tinc la meua entrada i tu,a que esperes?

Elena Navarro.

2 comentaris:

  1. M'agrada com canta Pablo Alboran pero jo no aniria a ningú concert

    ResponElimina
  2. Elena l'article esta molt be,felicitats.Asholes li falta una poqueta d'informació per completar-ho del tot,pero per el demés tot esta correctament!!
    Fernando.

    ResponElimina