dissabte, 25 d’abril del 2015

Experiència damunt d'un ''escenari''.

Bon dia! Vaig a contar-vos la meua experiència representant l'esquetx del llibre Spot que vam llegir a classe.

Primer vam fer la distribució de grups, al meu equip estàvem Wiam,Ainhoa i jo. Vam elegir l'esquetx de 'Vamos a la cama', que tractava sobre una xiqueta anomenada Lorena (la representava jo) que no podia dormir perquè tenia por de ''l''home dolent'' que l'estava espantant (ho representava Wiam) i la mare tractava de tranquil·litzar-la (la representava Ainhoa). Després vam llegir-ho unes quantes vegades i quan ja ho teníem més o menys aprés començarem a assajar. Quan assajàvem ho passàvem molt bé, ja que les tres estàvem molt a gust a l'equip.A la que més li costava era a Wiam perquè és molt vergonyosa i el seu personatge era estrany.

A l'assaig final ja ens ho sabíem prou bé i ahí vam establir els llocs a l'escenari, on ficaríem el material, etc. El dia de la representació estàvem molt nervioses i això es va notar perquè vam començar a riure, però no afectà molt a la nota.

Em va agradar aquesta experiència encara que jo vaig a teatre des de xicoteta i aquesta no era la meua primera vegada.

Elena Navarro Golfe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada