dimarts, 28 d’abril del 2015

EXPERIENCIA TEATRAL

L'altre dia vàrem fer una representació d'un esquetx de SPOT, un llibre d'esquetxos en valencià. El nostre equip estava compost per tres persones(Marcos, Jorge i  jo)
Vàrem triar el caitol 4 "el oro refleja en ti mis sentimientos"
Abans d'assajar ens vàrem repartir els papers de l'obra, a mi em va tocar Ignasi, el personatge principal de l'esquetx; a Marcos, Silvia i Jorge, Enric.

Vàrem començar a assajar primer sols amb el llibre i després amb els objectes pensats. Marcos havia de regalar-me un rellotge de marca Rolex i confonent-se va dir relox
Marcos i jo haviem de donar-nos un bes i per no donar-nos el bes ens vàrem posar en comú per no donar-nos el bes ens vàrem posar en comú per a fer una cartolina on posara bes davant

Vàrem fer l'últim assaig i els tres ens ho vàrem saber perfectament, tots els moviments en l'espai i tot

Al nostre grup li va tocar el primer i jo em vaig posar molt nerviós ja que era la primera vegada. Com estava molt nerviós les frases se'm varem oblidar i no sabia que fer. Vaig sentir-me amb vergonya ja que no me'n recordrava d'absolutament res

A mi, com que no em va eixir bé, no em va agradar molt però si m'haguera eixit bé segur que el tornaria a fer

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada